De klantenservice van SR Horseproducts - online paardensport shoppen

Volg ons op Social Media!

Klantenservice

Zo werkt SR Horseproducts

Waar wil je graag meer over weten? 

Bestellen van producten

Producten kun je eenvoudig online bestellen via de webshop van SR Horseproducts via deze website, www.sr-horseproducts.nl. 

In principe hebben wij een ruime voorraad. Wanneer een artikel toch is uitverkocht, dan kun je dit zien bij het artikel. Het product wordt dan nabesteld.

Jazeker, producten kunnen op afspraak opgehaald worden in Nuenen. Kies hiervoor de optie “afhalen” in de webshop bij het afrekenen en wij nemen vervolgens contact met je op.

Betalen

Bij SR Horseproducts kan er online op verschillende manieren betaald worden:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Bankoverschrijving
  • Afterpay

Ons bankrekeningnummer is IBAN NL08 ABNA 0103 0491 42. Deze rekening loopt via de ABN Amro op naam van SR Horseproducts. 

Ja, je kunt bij SR Horseproducts met Afterpay via Klarna betalen. 

Verzenden van items

Ja, de verzendkosten bedragen € 6,95 per pakket (vast tarief), binnen Nederland. Kies je voor verzekerd verzenden, dan bedragen de verzendkosten € 8,49. Jouw pakket is dan verzekerd tot een bedrag van € 250,00. 

De verzendkosten naar België bedragen € 9,95. Boven de € 150,00 worden er geen verzendkosten berekend. 

Bij het bestellen van jouw product, kun je de keuze maken uit ‘vast tarief’ of ‘verzekerd verzenden’. Dit is enkel mogelijk voor bestellingen binnen Nederland.

Bij de keuze voor ‘vast tarief’ ligt het risico op vermissing/schade van de bestelling bij de ontvanger vanaf het moment dat wij de bestelling mee hebben gegeven aan de vervoerder en dat de pakketdienst de bestelling heeft ingescand. Raakt jouw pakket beschadigd of verloren nadat wij het pakket hebben afgegeven bij de pakketdienst, dan is dit voor jouw eigen risico. 

Op het moment dat je kiest voor ‘verzekerd verzenden’ is jouw bestelling verzekerd voor schade / verlies tot maximaal € 250,00 tot het moment van bezorging. Raakt het verloren of beschadigd, dan kun je dat melden bij ons. 

Het pakket wordt persoonlijk overhandigd aan de deur, nadat de ontvanger heeft getekend. De inhoud is verzekerd tot maximaal € 250,00 bij verlies of beschadiging. Dit is afhankelijk van de waarde van de goederen in het pakket.

Waarom verzekerd een pakket versturen?

  • Bewijs van versturen én ontvangst (handtekening)
  • Tot maximaal € 250,00 vergoed bij verlies of beschadiging
  • Volg je pakket met track & trace

Wij werken met vervoerder PostNL.

Bestellingen worden, wanneer artikelen op voorraad zijn, altijd binnen 1-3 werkdagen verstuurd.

Ja, wanneer je bestelling verwerkt is dan ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Ook ontvang je een melding per e-mail wanneer wij jouw pakket hebben overgedragen aan de vervoerder.

Dat is vervelend! Wanneer dit gebeurt, neem dan even contact met ons op en dan zoeken we naar een oplossing. 

Zeker weten dat het goed wordt opgelost? Kies dan voor ‘verzekerd verzenden’. 

Ruilen en retourneren

Wil je een bestelling terugsturen? Of liever ruilen? Kijk dan op onze pagina over producten retourneren en ruilen. 

Algemene voorwaarden

Benieuwd naar onze algemene voorwaarden? Download ze hieronder. 

Privacybeleid

Bij SR Horseproducts gaan we zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Uitgebreide informatie hierover lees je op de pagina ‘privacybeleid’.